loading...
آندرویدها - دانلود بازی و نرم افزار اندروید
arian azar بازدید : 29 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

game

توجه این مطلب برای همه باز است
پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر
بازی های مبارزه ای همیشه در بین اندروید بازان مورد توجه قرار داشته است اما به دلیل پایین بودن گرافیک بازی های ارائه شده و ناتوانی کاربر در کنترل کامل گیم  با موفقیت چندانی رو به رو نمی شدند .اکنون بازی Street Fighter IV با برطرف کردن این مشکلات در تلاش است بهترین گرافیک را در قالب بازی با قدرت کنترل بالا در اختیار شما قرار دهد .
 
ویژگی های کلیدی Street Fighter IV :
- 14 کاراکتر متفاوت و ۷ خیابان برای مبارزه
- امکان تمرکز برروی بازیکنی خاص در بازی
- سفارشی سازی کنترل برای ساده تر شدن بازی
- ۴ سطح دشواری برای اجرا بازی
arian azar بازدید : 27 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

qr

این مطلب برای همه باز است

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

بارکد های QR این روزها همه جا یافت می شوند و قابلیت های بسیاری که این نوع از بارکد بر خلاف گونه ی معمولی خود دارد باعث گردیده است تا ورود آن به بخش های مختلف را شاهد باشیم . اما شاید به نوعی زیبا نبودن آنها ممکن است برخی از افراد را به خود جذب ننماید . با استفاده از نرم افزار BeautyQR PRO – QR generator می توانید کدهای QR زیبا ، متنوع و البته غیرمعمولی بسازید !
این کدها در عمل همانند کدهای استاندارد اما در ظاهر تفاوت های بسیاری دارند . به طور مثال شما می توانید رنگ ، استایل ( پشت زمینه ) ، پوسته و لوگویی را که می خواهید بر روی این کدها بیافزایید . از این کد ها می توان برای مصارف بسیاری نظیر آدرس وب سایت ، ایمیل ، شماره تلفن ، پیامک و مکان جغرافیایی GPS استفاده نمود .
اگر همیشه دنبال ساخت کد هایی همانند لینک های دانلود اندرویدها بوده اید ، با این برنامه می توانید گونه های بسیار زیباتری از آنها را با تبلت یا اسمارت فون تحت اندروید خود بسازید .

arian azar بازدید : 23 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

gangastar rio

توجه این مطلب برای همه باز است

قطعا شما هیچ گاه بهتر از این ریودوژانیرو زیر قدم هایتان نداشته اید‌ !
Gangstar Rio: City of Saints نام شاهکاری دیگر از کمپانی مطرح Gameloft می باشد که با سبکی شبیه به بازی GTA شما را به مشهورترین شهر برزیل خواهد برد . در این بازی گرافیکی در نقش یک گنگستر می بایست بیش از ۶۰ ماموریتی را که به شما محول گردیده است با موفقیت به پایان رسانده و ساعت های بسیاری سرگرمی را برای خود به ارمغان بیاورید . سیاستمداران فاسد را بکشید ، از شاهدان محافظت نموده و اتومبیل ها را برای فرار از مهلکه و یافتن افرادی که قصد از بین بردن شما را دارند سرقت کنید .

 

برای مشاهده نکردن پیغام invalid license ، ابتدا گوشی را به حالت Flight Mode برده سپس اقدام به نصب و اجرای بازی کنید 

arian azar بازدید : 25 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

لنخ

توجه: این مطلب برای همه باز است

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Office 2012: Presentations تنها نرم افزار موجود برای ارایه سخنرانی در اندروید می باشد که به شما کمک می کند از فایلهای PowerPoint ساخته شده توسط Microsoft ، دقیقا همانگونه که در کامپیوتر تان می توانید مشاهده کنید در محیط اندروید بهره مند شوید . از جمله این ویژگی های می توان به امکان نمایش انیمیشن ها و انتقال دهنده اسلاید ها اشاره نمود .
این نرم افزار می تواند فایلهای دارای پسوند ppt و pptx ساخته شده توسط نسخه های مختلف پاور پوینت از ۹۷ تا سال ۲۰۱۰ را برایتان به نمایش در آورد . افزون بر این شما قادر خواهید بود فایلهای رمزدار را نیز با این برنامه به سادگی بازگشایی کنید .

برخی از دیگر ویژگی ها :
- خروجی گرفتن در قالب PDF
- دسترسی به فضاهای ابری Google Drive و Dropbox
- نمایش تمامی فونت های TrueType و OpenType
- و …

arian azar بازدید : 31 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

yfut

توجه این مطلب برای همه باز است

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Shaquille O’Neal مشهور ترین بازیکن بسکتبال ، هم اکنون قدم در بازی های اکشن موبایل گذاشته است !
در یک جهش ، به صورت کاملا اتفاقی ویروسی ساخته شد که زامبی ها را ساخت ؛ زامبی هایی که بشریت را می خواهند از بین ببرند . اکنون شما می بایست با بهره گیری از نیروی ShaqDown به یاری مردمانی بشتابید که نمی خواهند از بین بروند . این بازی در سه مرحل اصلی که هر یک دارای سه غول می باشند انجام می گردد که با دارا بودن گرافیک اچ دی می تواند شما را به خود سرگرم سازد .

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام گوشی موفق تر یوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 154
  • بازدید کلی : 3,945